Foreldremøte tirsdag 24. september

Tirsdag 24. september inviterer vi alle foreldre til Foreldremøte her i barnehagen. Vi ønsker at dere skal bli bedre kjent med oss, og måten vi jobber på.

• kl 18.30 ønsker vi velkommen alle dere foreldre med barn som skal starte på skolen høsten 2025.
    • dere vil bli informert om førskoleprogrammet vårt og hva vi legger vekt på det siste året i barnehagen
  • kl. 19.00 er alle dere andre velkomne
    • vi starter på fellesrommet, presentasjon av personalet, og informasjon fra styrer
    • dere fortsetter avdelingsvis, hvor personalet på hver avdeling presenterer, hva de vil legge vekt på i året som kommer

På avdelingen blir det valg til FAU - Foreldrene Arbeids Utvalg. Dersom du har lyst å være med i FAU, er det bare å gi beskjed på forhånd.

VELKOMMEN!