FN-dag - tusen takk for bidrag

Tusen takk for bidrag til årets FN-dag. De som ønsker å vite det kan kan få summen oppgitt på avdelingen. Håper maten smakte og at dere hadde en fin tid med familien og de som var tilstede.

I år benyttet vi oss av VIPPS. Vi la tilrette for at det kunne være ett valgfritt beløp til innbetaling.

Fint om dere kan gi en tilbakemelding på dette da vi skal evaluere arrangementet. Hva var bra og hva kan bli bedre  ;)

Her er VIPPS nr. for de som etterspurte det ;)

- 54 10 18 -

Nå på fredag vil vi ha en fellessamling hvor barna få se penger som ble samlet inn og på bilder av barn som får hjelp fra Leger uten grenser.

... bilde er fra Hellas fra ett tidligere prosjekt.

Fokuset er på å opplyse barna om hvordan vi kan hjelpe andre barn og hvordan noen barn kan ha det. Vi benyttet informasjon fra rettighetsslottet - rett til kjærlighet og glede

Film rettighetsslottet

Christel M. Retsby